קיר אספקה מעוצב

יצור והתקנה של לוחות מודולריים

סביבת העבודה ואנשיה, הצביעו על צורך ממשי בשיפור נראות סביבת המטופל. התנאים הפיזיים שסובבים את המטופל בזמן האשפוז מהווים חלק משמעותי מאוד מחוויית המטופל. ישנה השפעה על החושים ועל המחשבות והרגשות של הנמצאים באשפוז. חדרי הטיפול, חדרי התאוששות ומסדרונות המחלקות הם עתירי מערכות טכניות מורכבות ומכשור רפואי חדשני מתקדם וזהו אתגר גדול לשלב אותן בצורה יצירתית ומדויקת ולמקם אותן באזורים סמויים אך נגישים לתפעול שוטף ויעיל לצד שמירה על עיצוב בלתי מתפשר של החלל והסביבה.

נוסף על כך, סביבת הרופאים והאדריכלים הפועלים בבתי חולים ומרפאות מבקשים להסוות מוצרים רפואיים המלחיצים מטופלים ומבקשים להכיל סביבה רגועה ואסתטית יותר. הדבר אף חשוב יותר כאשר מתבצעות בדיקות פולשניות, בזמן ערות, והמטופלים חשים אי נוחות גדולה, בהלה, פחד, מבוכה ועוד.

חברת ביו קומבה וצוות המו"פ החליטו להיענות לאתגר ולפתח את עמדת החולה המעוצבת הבאה להחליף את פס האספקה הרגיל בבתי החולים ובמתחמים רפואיים. עמדת החולה המעוצבת מהווה מכלול המרכז את כל האספקות למיטת חולה בין אם בחדרי אשפוז רגילים, חדרי התאוששות, בחדרי טיפול מיוחד ובכל חלל נוסף. העמדה היא מערכת מודולרית המיועדת להכיל את כל נקודות החשמל, תקשורת, גזים הנדרשות.

ניתן לעצב את המוצר במגוון צבעים, גדלים ולהתאימו לעיצוב החלל בו יותקן.

Scroll to Top

אנחנו כאן
בשבילך

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לענות על כל השאלות שלכם!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן